lunes, 24 de noviembre de 2008

Dissabte en Ondara i Dénia (com de costum)

Hola Esgaratussers/es!!
Tot el món a votar en l'enquesta que hem afegit! La resposta la sabreu el dia 1 de Desembre!!
Va ser molt graciós...Primer Nerea es va caure del podium de la Havana, després a Laia se li va clavar el tacó de la sabata dins de la placa de un clavegueram... El record de P.U.F!!! eh Laii?? algo que només sabem nosaltres jajajj i altres coses més! molta bufera i poc trellat!! Bé a lo que anavem! Una de les xiques es va quedar dormida en el cotxe i en el video no s'aprecia massa que digam, perquè només ix un ronquit però va estar un bon rato així!! Tindreu que concentrar-vos per a sentir-lo, a veure si sabeu de qui és! Si voleu deixeu comentaris i digueu per qui eu votat i el guanyador obtindrà com a premi un xupitet!! Si, som un poc rates peró, què voleu que fem? Som estudiants i pobres...

13 comentarios:

Anónimo dijo...

jo no vuic dir res xo jo trobe q va ser ana sala q stava a tarragona xo weno...o no...iwal va ser MIRIAM, O LAIA, nse q dirvos jo la veritat stava present xo ni em vag enterar...weno el xupito esta patrocinat x LA TINTORERIA JORGE!!!

Anónimo dijo...

Pues si, la incògnita ahí segueix... encara q jo se ki va ser...!!!ajaajjjaj kien será, será??

Anónimo dijo...

Hi ha gent que s'ha lliurat no es por náa! a la pròxima..vote per Nerea que no te vergonya ni la coneix!jeje o per Sole, perquè roncar a ella no se li dona tan malament..estic indecisa...jaja

Anónimo dijo...

eeee soc nere , x mi q no vote ningu q jo no vag ser eh, ai hi ha gent q no esta , n se xq tinc q sr jo, e teniu indigna...tinc un 66% a la enqusta, q sapiau q jo no soc, eu perdut el xupito eh!!aleee


VA SER ANA SALA! vsatros pnsaveu q stava a tarrgona xo no, stava dalt dl coxe de xema roncant

PENYA L'ESGARATUSSA dijo...

ajajjajajj està clar q hi ha gent q no està...però si no estàn segur q no van ser!! nereee vas en cabezaaaa jajaj perq pensaran tan mal de tu??jijiji

Anónimo dijo...

Xk tots pensen tan mal d Nerea?? jajajajaj Xe Xe no pot ser...

Anónimo dijo...

ieeeeeeeeeeeeep!!! com va!????
Com que va ser ANNA SALA!???? no m'inculqueu que jo estava aquí les Catalunyes i no sé res!!!
Jo no puc votar xq no sé qui és....
jo sé que Marieta moltes vegades tornant cap a casa s'ha qdat dormida al cotxe, però eixe dia Maria no estava així que pense que Nere té moltes possibilitats de ser!!!! jajajja.....
bo nenetes q vagi bé!!!
I no sigau tan males persones de jusgar a les persones sense saber!! ( mira qui parla no?? ) jajajjaa
bo besaetes

Anónimo dijo...

jo trob k ha sigut Nerea, perk trob k es lak mes papeletes te de totes les k hiha, jajja!! esk te k ser ella perk es Nerea i no hi ha atra com ella.
pava bsts.
adew

Anónimo dijo...

Xiqes Nerea no potser xq els seus ronquits són en pla orgasmo aixi q..... tal volta fora laia o miri jeje o el mateix xema mente conduia, qi sap??jajaja

Anónimo dijo...

en plan orgasmo??ale mariaaa...aixo nomes es cuan dorc amb tu...jajaja

Anónimo dijo...

MIRIAM??!!!
No m'ho puc creure!!!
ha perdut la finor!???
jajjaja... deu n'hi dó!
bo ja em contareu ja...
jajjaja!!!!

Anónimo dijo...

No Ana no... Jo soc i seré fina dormint, desperta, seria, sonrient, trista, contenta, etc, etc, etc... hasta la muerteee!!!! i que no se li passe pel cap a ningú plantejar-se el contrari que no respong als meus actes!!!jajaj eso ni pensarlo!!

Anónimo dijo...

Hasta inclús per a caure a terra!! jaja que risa he xiques??Anna More casi es pixa i tot! va ser una caiguda amb un glamour molt especial...