lunes, 2 de febrero de 2009

PENYA L´ESGARATUSSA...!!


Bueno aquesta entrada va dedicada a totes nosaltres i a txema per supost!ja que les tan preciades fotos del mig any de sant jaume estan fent-se d´esperar, actualitzarem amb algo!!


Encara que en la foto falten molts dels components de la nostra penya ( perdoneume, no tenia fotos de tots) hi ha una gran part de nosaltres...

Amb aquesta imatge el que vuic dir es que han pasat casi 20 anys desde que ens coneixem molts de nosaltres...ens em criat junts, hem viscut moltes coses bones i dolentes junts, cada un de segur que ha guardat algun moment especial de tots aquestos anys...jo per exemple en tinc molts on aparegueu la majoria...i encara que abandonem eixe cicle de la nostra vida ( la infanteça...algun encara continua inmers totalment i irremediablement en aquesta etapa jajaj) espere que el futur que ens depare a tots nosaltres siga un futur junts. COMENÇA ARA LA NOVA ERA, LA PENYA L´ESGARATUSSA!!...Espere que disfrutem cada moment amb molta intensitat i que com fins ara solucionem els nostres problemes i tot siga superat per l´amistat no?I els que no ens coneguem tant de menuts ni hem viscut tantes batalletes junts dona igual per que apartir de ara tindrem temps per a fero!!

Cada un aporta algo en la vida dels altres, cada un s diferent xo totes i txema per supost som valiosos per algo

que seria de les festes sense maria i els seus raps??

que fariem algunes sense el bon trellat de miriam??apartir d´ara es duplica, noemi controla a miriam!!

sense la risa d ainhoa??

sense la felicitat i locura de clara??

o sense persones tranquiles com carmen i juani??

sense la pavor de anna m??

sense les paraules i la burrera de ana??( chusma)

sense les idees de majo??jaja

i sense el geni de pau??espere q no el trega...jaja

sense el nostre licenciado??jaja

sense el amor que emana la senyoreta lluna??jaja

sense la veuu de desi??a verger la senten cuan parla en ondara...jaja

sense la fashion de inma?

sense la sex symbol de andrea i el seu accent canari??jaja

sense la meua pusa?jo no seria jo...

sense la apasionant vida, plors, alegries,amors, desamors...de ... SOLE??jeje "PROTAGONISTA DE AMAR EN TIEMPOS REVUELTOS" es broma amorr!!bss

sense tati??

sense els amorios sant jaumeros de rosa elena?tu m´entens...

sense meri, paula, vanesa ,paye,jessica...de tot el mon podria dir algo, pero ja no em venen les idees...no se si em deixe a alguna personeta, si o fag perdoneume!!!


PER SUPOST JO...EN LA MEUA AUTOESTIMA TAN ALTA COM DE COSTUM que farieu sense mi??jaja... RES en el fondo em trobarieu a faltar...miriam sobretot no tindria de qui riure ( sempre em cai en presencia d´ella)


Pues lo dit xiquetes ,a disfrutar de cada moment sense amargarmos per res, sense tonteries, (crec que moltes de nosaltres asto ho hem cambiat per diversos motius)amb alegriaa i MOLT MOLT MOLTT ALCOHOLLLL!!JAJAJA

NO M´OBLIDE DELS PERSONATGES DE EL TRAGO M´ASPERA...ALS QUE VOLEM MOLT , SENSE ELS QUE ENS HAURIEM PERDUT MOLTISSIMS MOMENTS BONS, SENSE ELS QUE MIRIAM I JO SERIEM UN POC + RIQUES...XO ELS VOLEM DE TOTA MANERA!!!

VISCA SANT JAUMEEE I LA PENYA L´ESGARATUSSA!!





pd...fag memoria de que les fotos del mig any deurien estar en poder de miriam ja... te preparada un gran actu per a eixes fotos...

qui no les pase va a la papera!!


vos estimee!!



13 comentarios:

Anónimo dijo...

jajaja l'enquesta eixa és la més adequada xa parlar de carnaval!!! jo vote per ANITA SALÁ !! xq enguany vull tornar-me a perdre en ella!!! anaaaaaa q tiemblen las barras de pego!jaja q allà anirem ana i jo a fer-mos amb tota la beguda disponible!! com em falles xavalaaaa!!!!!!!et mateee!!!!!!!!!!!jajaja

Anónimo dijo...

jo he votat per carmina...el factor sorpresa es molt important...encara que en realitat tots sabem qui dspareixa primer...jajaja xo sempre amb glamour i torna sana i salva!!jaja

Anónimo dijo...

Gracies per enrecordar-te...NERE!!! Pero no calia tanta efusivitat en la teua actualitzacio...
PENYA L'ESGARATUSSA!!!!!!!
Carnaval ja esta ahi!!!!!!

Anónimo dijo...

si hi ha efusivitat xq hi ha i si no xq...txema dsde luegooo com t´agrada posar peges eh...

alee puesss

Anónimo dijo...

oohh Nerea! vaja.. gracies per lo de fashion eeh!?!
si esque el glamour.. ja es sap..!
:P


en fin.. t'has currat el text ehh?
te molta raó !
ara.. a vore si es veritat!:)


Besets a totssss !

Anónimo dijo...

moltes gracies nerea, per les teues paraules a cada una de mosatros, la meua es molt graciosa, i espere que no siga mes protagonista de pelicules!! jajaja!!! muaks wapa besaetesssss

Anónimo dijo...

NEREEEE... gracietes per la teua efusivitat...jaja
mira q tens geni...jeje
gracies!!!

Anónimo dijo...

aaay q wapeet! ajajjaaj Xo yo no tengo amores snatjaumeros...¬¬ ni d esos, ni d ninguna clase! jajajaja Y tan bien q stoy...


Muy xula la actualizacion!

Anónimo dijo...

jajjajaj..... nere i la chusma 2 !!!!!
ni que ho digues!! només ho vaig llegir vaig pensar amb el cotxe de dues rodes!! jajajaj va ser boníssim!!
Ja fa temps que no passem eixos moments de burrera i animalaes!!
A veure si algun cap de setmana coincidim i fem alguna cosa diferent!!!
que us vagi molt bé!!
besaetes!!

* D€$y * dijo...

bueno las palabaras sobre mi... en fin mi voz inconfundible!!
jajaja!!
lo que mas me a gustado lo de mi azulina! jaja amar en tiempos de guerra! jajja

Anónimo dijo...

azulina solo hay una y como ella nadie mas!!! besos cielo!!! muakisssss

El TrAgO m'AsPeRa dijo...

gracies per fer menció de la millor penya del món.
Ja podeu vore les noticies esportives de esta setmana

Anónimo dijo...

jajaja estos xics no tenen uela eh!!jajaja una cosa es q vos tingam apreci i tal...xo tant com la millor penya...no se jo ...jaja