miércoles, 3 de diciembre de 2008

Enquesta tancada!!!

Buenooo, vec que la meua friend Nere s'ha adelantat però sense èxit....Nerea, filla, tots sabem q vas ser tu...hi ha tres testics així que no cola!!!!jajajaj però per intentar-ho no has perdut res!! Pues si xiquets! Que la xica sen's va dormir dalt del cotxe i va començar a fer cosetes rares en la boca i va rocar prou també...les risetes que es senten per darrere son la de Laia, Txema i la meua (que risa per favorr!jajaj) I és que hi ha que dir que la nostra Nere també és única i irrepetible!!! ara, les demés també ho som... Pues bé ja arribara l'hora de repartir els xupitets!! Fins prompte!!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

tot aso es una calumniaaa...jo no era...

era miriammm!! lo q pasa sq clar...jo soc la que fa ruidos x les nits i x aixo em culpen a mi... mentira tot mentiraa...

Anónimo dijo...

Si Nere si...lo que tu digas... per això el video està al meu mòvil!!! Però tu estigues tranquila que tot això forma part de el teu sentit d'humor i de lo graciosa que eres!! que fariem sense tu?? eixa nit va ser per a riuren's bona cosa, primer, quan vas caure de dalt del podium, i després això...Sense tú no haguera sigut res igual!!! Bueno, i la pròxima que actualitze jo serà per a contar el dissabte aquell tan bo, dels cotxes de dos rodes de Ana i tal...jaja besukis amorr!! Arriba la Neree!!!

Anónimo dijo...

jaja bueno valee o reconec era jo...siii xo sq no roncava xo porte semanes amb mocs i el nas tapat...i x aixo era eh...xo ja esta be...jaja em degueu grans moments como eixe o com :" telefonica, digame" jajaja ...



besitosss

Anónimo dijo...

Hombreeee!! per fi es delataa! molt bé Nere, molt bé! la veritat es q si q et deguem prou momentets... quan vegues el video q posaré pròximament voràs com tens raó!!jajajajaj