miércoles, 14 de enero de 2009

MIG ANY DE SANT JAUME!!



Membres de la penya l´esgaratussa, vos comunique que el proper dissabte dia 24 es celebrarà el mig any de sant jaume, el nostre vuigut patrò, però aquest cap de setmana coincidirà amb un altre aconteixement d´interes mundial ( EL CUMPLE D´UNA DE LES INTEGRANTS DE LA NOSTRA PENYA, AINHOA ) així que ja podeu anar aplaçant plans, deixant l´estudi per al diumenge... ( una vez al año no hace daño ) ... ens vegem el dissabte dispostos a acabar esmorçant un bocadillo de llomello amb mayonesa!!...jaja!!



PD... les fotos i aconteixements que es donen durant la nit la nostra vuiguda miriam els narraraà en la pròxima actualització

12 comentarios:

Anónimo dijo...

molt be !!!!!! aixina que este finde toca festa GROSAAAA!!! mig any de festes y aniversari de la nostra Doneta!!!!!! muaks a tots/es

Anónimo dijo...

VIVA LA FIESTAA!! xo al final el cumple es este dissabte i el mig any es a l'altre o siga q...tenim dos dissabtes de festa fortaaa!!!!jejejejejejjj

Álvaro dijo...

home, faltaria mes que nos vs posara en la nostra pagina jaja! eh, i com mos eu descubert? ki sou? que jo tinc molt poca memoria si es que ens coneguem!

Anónimo dijo...

Nere tia hem tens q ajudar a buscar algún programa xa editar videos!! q no se xq collons no men puc baixar cap! q encara no hem actualitzat sobre akell dissabte q estavem tú, Ana i jo en dénia, i eixa actualització no pot faltar!!!!

Álvaro dijo...

A nerea, pues ja si que sou, al menos tu...ja, es que ha donat la casualitat que cuan ixien en vosaltros pues ho jo tenia novia, y estaba currant o no se...casualitats, xo res, este carnaval toca voremos tambe jaja!

Anónimo dijo...

jaja Alvaro kin lio estem fent... la que t'esta escrivint sóc jo no Nerea, lo q t'he contestat en la Chiqui! xo si, Nerea es una de nosaltres també! jejej

Anónimo dijo...

Si este carnaval a vore si la montem bona també! x cert xikes, anem pensant el disfras ja, no??

Anónimo dijo...

paves!!! que bé que seu monteu putes!!!
enguany em perdré mig any xo carnaval ja podem anar organitzanto que no mo pense perdre!!
cuideuse guapes!
ale!

Anónimo dijo...

ueeee!! ana ara ja ho has dit...ara ja no em pots dir això de " no se si baixaré a carnaval" !! q ganes tinc q arribeee! anem pensant ja en q ens disfressarem!!

Anónimo dijo...

Digues q si ana, que a carnaval festa gran!!!! qganes de que arribe ja i acabar els putos examens estos de merda (jolin se me plena la boca i no parle així e!)jejeje l' estrés.....

En fi caris que me fixat q fem algunes faltetes grosetes en les actualitzacions així q mirem de posar un poc de cura en els escrits que sino.....(vaig a guanyarme unes quantes crítiques xo bé jeje)
bo amors besets
i ens vegem per febrer!!!

Anónimo dijo...

farta em teniu totes eh....miriam tu ja pots anar fent fotos aquest cap de setmana,hi ha q actualitzar...ok??MARIA tu smpre stas amb nosaltres,present,en el nostre cor...


jo tb tinc examens, xo m´agobie menys ,la veritat...jaja

Anónimo dijo...

faltes d'ortografia? nosaltres?? impossible! les faltes q la gent vega, són imaginades totalment!jajaja